Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over het kopen van hardware.

________________

COMBINEERBAARHEID

Welke hardware is compatibel met Shopify POS?

  • De Shopify POS-app maakt naadloos verbinding met Shopify-kaartlezers en compatibele hardware-accessoires zoals barcodescanners, bonprinters etc. Je kunt door Shopify ondersteunde hardware kopen in de Shopify Hardware Store.

Kan ik mijn eigen hardware gebruiken?

 

BESTELLEN

Doorlooptijd bestellingen

  • Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling is verwerkt en verzonden?
    • Bestellingen worden verwerkt binnen 1-2 werkdagen (met uitzondering van weekenden en feestdagen) + verzendtijd van de vervoerder (zie gedeelte over verzending).

Backorders

  • Wat als een product in backorder staat?
    • In verband met COVID-19 zijn alle backorder-termijnen op onze site een schatting van de werkelijke levertijd. In sommige gevallen kan het langer of korter duren voordat een product wordt verzonden. Alvast hartelijk dank voor je begrip.
  • Ik ben per e-mail geïnformeerd dat mijn product wordt nageleverd. Welke mogelijkheden heb ik?

Betaalmethodes

  • Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
    • Bekende creditcards, Visa, MasterCard, Amex, Maestro, ShopPay, Apple Pay, Google Pay

Btw

  • Wat als ik een btw-vrijstelling heb?
    • Neem contact op met Shopify-ondersteuning en stuur de juiste belastingdocumenten mee. We zullen je vrijstelling dan verwerken in je account. 
  • Wat als de verkeerde btw in rekening is gebracht?
    • Neem contact op met Shopify-ondersteuning. We zullen het correcte btw-tarief dan verwerken in je account.

  

LOPENDE BESTELLINGEN

E-mails over je bestelling

  • Bestelbevestiging: In deze e-mail vind je de gegevens van je hardware-bestelling. 
  • Verzendbevestiging: In deze e-mail wordt bevestigd dat de artikelen die je hebt besteld verzonden zijn. 
  • Backorder-melding: Je ontvangt een kennisgeving per e-mail wanneer een van je bestelde artikelen tijdelijk niet op voorraad is. Je kunt dan wachten tot het artikel weer op voorraad is, of je kunt de bestelling annuleren.
  • Spam-map: Ontvang je geen e-mails van de Shopify Hardware Store? Controleer dan je mappen met ongewenste e-mail of spam.

Bestelstatus

  • Hoe kan ik mijn bestelstatus controleren?
    • Door op 'Je bestelling bekijken' in je bestelbevestiging te klikken kun je op elk gewenst moment de status van je bestelling bekijken. 

Je bestelling wijzigen

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    • Wil je een bestelling annuleren? Neem dan contact op met Shopify-ondersteuning, of antwoord op de e-mail met je bestelbevestiging.
      • Na het plaatsen van je bestelling heb je één uur de tijd om je bestelling te laten aanpassen. We kunnen niet garanderen dat de aanpassingen kunnen worden doorgevoerd.
  • Kan ik mijn adres aanpassen?
    • Na het plaatsen van je bestelling heb je één uur de tijd om je bestelling te laten aanpassen. We kunnen niet garanderen dat de aanpassingen kunnen worden doorgevoerd.
  • Het duurt erg lang voordat mijn bestelling geleverd wordt. Kan ik tegen betaling kiezen voor spoedverzending?
    • Als je bestelling al is verzameld in het magazijn en klaarstaat voor verzending, kunnen er geen aanpassingen meer worden gedaan. Kies bij het plaatsen van je bestelling meteen je gewenste verzendsnelheid.
  • Kan ik een product uit mijn bestelling nog omwisselen voor iets anders?
    • Na het plaatsen van je bestelling heb je één uur de tijd om je bestelling te laten aanpassen. We kunnen niet garanderen dat de aanpassingen kunnen worden doorgevoerd.

 

VERZENDING

Kan ik hardware bestellen en laten verzenden naar een ander land?

  • Nee. Bestellingen die worden geplaatst op de site van een bepaalde regio, kunnen alleen naar die locatie worden verzonden. Controleer of je op de juiste website winkelt zodat je zeker weet dat de hardware beschikbaar is en compatibel is met jouw POS.

Mijn bestelling is retour afzender gestuurd. Kunnen jullie mijn bestelling opnieuw verzenden?

  • Nee. Je ontvangt een terugbetaling voor je bestelling en we maken een creditnota aan.

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

  • Je kunt de status van je bestelling volgen door in je bevestigingsmail te klikken op de knop 'Je bestelling bekijken'.

Wat betekent mijn bestelstatus?

    • Pre-shipment (wacht op vervoerder)
      • Je bestelling zal binnen 3-5 werkdagen worden verzonden. Dit betekent dat het pakket is aangemeld en gelabeld en klaar ligt om door de koerier te worden ingescand/opgehaald.
    • In afwachting van bezorging
      • Dit betekent dat er mogelijk een probleem is met de bezorging van je bestelling. Indien er geen levering gepland staat, kun je contact opnemen met ons ondersteuningsteam of het gevraagde bezorgadres voor de herlevering doorgeven door te antwoorden op de e-mail met je bestelbevestiging.
    • Geen tracking gevonden
      • Je pakket is klaargemaakt voor verzending en zal binnen 3-5 werkdagen worden opgehaald door de koerier. Indien het probleem na die periode nog niet is opgelost, kun je contact opnemen met ons ondersteuningsteam of reageren op de e-mail met je bestelbevestiging.

Bezorging

  • Welke koeriers gebruiken jullie voor hardwarebestellingen? (Voor cadeaubonnen, zie hieronder.)
    • ANPOST en DPP
  • Wat is de verwachte verzendtijd voor mijn bestelling?
    • Gratis verzending voor hardwarebestellingen: 2-3 werkdagen
    • Gratis verzending voor cadeaubonnen: 14-20 werkdagen

 

RETOUREN EN GARANTIE

    Wat is jullie retourbeleid?

    • Het product moet binnen 30 dagen na verzending worden geretourneerd. Retouren moeten binnen 7 dagen na ontvangst van het retourlabel worden teruggestuurd naar ons magazijn.
    • Meer informatie vind je in ons volledige Retourbeleid Europa.

    Ik heb een klacht over mijn bestelling. Met wie moet ik contact opnemen?

    Zit er garantie op Shopify-hardware?

    • Op de hardware van Shopify zit standaard 1 jaar garantie. Bedrijven met een POS Pro-abonnement krijgen een verlengde garantie van 2 jaar.
    • Ons volledige garantiebeleid kun je hier bekijken.

     

    CADEAUBONNEN

    Veelgestelde vragen over cadeaubonnen vind je hier.

    • Neem voor hulp bij je cadeaubon-bestelling contact op met ons ondersteuningsteam, of reageer op de e-mail met je bestelbevestiging.

    • Heb je je drukproef in PDF niet ontvangen? Controleer dan je mappen met ongewenste e-mail of spam.
      Nederlands